fredag 28 augusti 2009

Fredag.

Hej.

Jag heter Carolina Pohjola och är ifrån Örnsköldsvik, men bor under skol tiden i Malung för att spela hockey. ;D Och här kommer jag att berätta om mig och min vardag.
Det som händer just nu är att jag har gått klar min första skol vecka, som känns skönt, men vi har inte gjort så himla mkt. Veckan som kommer händer det inte så mkt, min mamma kommer till helgen och då får jag en ny mobil :) det känns riktigt skönt, vi inte har kvar den jag har nu !!
Vi har oxå kick of nästa helg, och måndagen där på går vi på is :D

Om cirka 4 veckor åker jag och min mamma och hennes kille till Usa till självast New York. Blir att handla så himla mkt kläder :D ska fylla ut min garderob lite . det behövs.
Men nu ska jag inte skriva så mkt mer, ska vara lite social med min kille.

Hejhej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar