tisdag 24 november 2009

Tisdag!

Jadu vi vann matchen mot västerås i helgen med 9-0 :)) Gjorde ett mål :) Happy..

Men i alla fall ska snart åka till skolan !!  * Jippie * Lr inte .. orkar inte det i dag känner att jag vill sitta hemma och rutna bort i stället, nämen... I alla fall.. snart drar jag dit. har ju inte så himla mkt lektioner idag ändå så !! Sen ikväll blire att bara ta det lungt och mysa lite med älsk :) och något gott att äta :D

Men i  alla fall.. Känner mig helt osynlig för alla förtillfälet !! Känns som att alla hatar en !! Men det behöver ju inte vara så !! Men i alla fall.. Känner mig inte helt tryg på hockeyn.. Men det börjar ju i alla fall gå bättre nu ! Men nu ska jag dra till skolan och hoppas att det när nån som är glad i alla fall :D

Älskar dig Sebastian Tåli <3
* Tingeling *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar