onsdag 1 september 2010

Glad!

I alla fall det blev sent igår.. Var ju på Hemköp och inventerade och jah, cyklade där i från kl.23 :o men kom hem till älsk vi typ kvar över tjugo över! Men i alla fall, det som var så bra att dom flesta kom faktist! Det var bra! Men i alla fall Teatern vi var på var mkt bra, har fan aldrig skrattat så mkt i mitt liv som jag gjorde igår! Tårarna bara spruttade från mina ögon :o och mina kompisar skrattade åt mig :(
Men i alla fall var på skolan idag och innan det så gymmade vi lite hade lite tester det gick sådär för att jag har asa ont i bena och självklart så skulle vi springa cooper sedan på speciallidrotten! men jah det gick som det gick :P
Men i alla fall har även varit och träffat Bastis familj :) Alltid lika roligt! Men i alla fall ska äta lite Ben & Jerry's :) Och se på "Fångarna på fortet" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar