söndag 9 januari 2011

hmm ..

Funderar på om  jag ska lägga undan datorn och lägga mig och bara se på tv, eller? Jag kan inte bestämma mig :o för om jag inte lägger undan den kommer jag säkert sitta med den tills tio eller något! Men det är typ då jag hade tänkt sova! Men får väl se hur det kommer att gå!

Imorgon börjar ju skolan igen! Har bara special idrott, men det är tråkigt att vi byter schema om två veckor, för då kommer inte våra måndagar var lika chill! Men det ska ändå bli skönt att gå tbk som vanligt! Ska även plugga som faen på körkortet nu! För det är inte länge kvar nu tills jag har det i handen :D Lääängtar! Fyfan så gött det kommer att bli när man är klar! Men i alla fall, kanske skulle ha pluggat lite nu på det då innan man lägger undan datorn? Smart ! Ajja, ska titta lite på det! Vi hörs i morgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar