fredag 18 februari 2011

Fredag kväll :o

Jag sitter hemma helt ensammen på en fredag kväll :o Vad har hänt liksom?!
Har i dag i alla fall varit på skolan en sväng, även hunnit med ett lite träningspass på bandyplan, ätit pizza med Malin S och Nils :) Och även kollat på a-lags matchen, dom spelade riktigt bra idag, synd att dom förlorade :( Vi skulle ha haft match imorgon, men den blev flyttad tills på Onsdag i stället för Kristinehamn hade inga spelare :o Så min helg kommer att fyllas upp med lite plugg, städning och tvättning, det behövs det med!
Skulle egentligen på andra student festen som är i morgon, men jag tror jag hoppar den, känner inte alls för att gå ut, jag skulle kunna vara chaufför, men jag antar att ingen behöver något, har heller ingen bil :( men men.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar