fredag 3 juni 2011

åh!

Ja, imorgon är det balen, längtar som fan. Har även nu lagt upp klänningen, så himla skönt, hon som skulle göra det egentligen hade åkt bort, men då fick man ett tips av en, så man hade någon som kunde göra det ändå så det var ju bra.
Kvällen igår var toppen, fast jag tappade mitt skydd på mössan men är lika glad ändå, tur det inte var mössan man tappade xD hehe
Men i dag fixade man klänningen, var en sväng till Öje för lite lunch, fick även laga den åt dem :D Sedan åkte man hem för att slinga håret, men det roliga med allt, var att man hade plockat upp allt hår i slinghättan och blandat färgen så märker både jag och Amanda att färgen inte räckte till hela håret, så det var ju bra att åka till affären och köpa mer!  men har även satt på mig lösnaglar för att man ska vara lite fin! Men ska nu se på lite film, lägger upp några bilder så ni kan se hur mössan ser ut plus mitt hår :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar