lördag 4 februari 2012

Lugn kväll :)

Sitter och tar det lugnt i soffan och hör hur det brusar och knastrar i vedspisen! Lär elda ganska mycket nu när det är så kallt ute.. :( Det som har varit så skönt tills nu! Hoppas det blir lite varmare så man vågar sig ut genom dörren! Men har faktiskt varit utanför den några gånger idag och ska även ut genom den i morgon! Då vi ska på hockey, Modo Möter AIK på hemma plan och självklart så kommer jag och Peter vara där! Ska bli nice! Som vanligt ;)
Tänker faktiskt snart gå och lägga mig då man har varit vaken mer eller mindre på kl.9 .. Skulle egentligen en sväng på stan med vi sket i det, valde att stanna hemma i sängen i stället, så kommer att åka in tidigare i morgon troligtvis men vi ser väl hur det blir! Men ska i alla fall fixa mig så jag kan gå och lägga mig :) God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar