torsdag 1 mars 2012

Hmm..!

Vaknade i natt av att snön ramlade av taket! Höll på bokstavligt dö! men det är bra att snön faller av! Så behöver man inte vara orolig att taket ramlar in! Tror att inte det är så mycket snö kvar på taket! Då det ha ramlat ner en hel del idag så!
Sitter och kollar på BB och ska ta något att äta nu och sedan fixa klart mitt hår så det är snyggt till ikväll! Det ska bli så himla nice får jag hoppas! Visar en bild senare!
Igår var vi till stan och köpte ett par skridskor till Peter och så fick jag ett par nya axelskydd! Det var rea på Intersport och hittade ett par axelskydd som jag kunde ha! Något nice! Och riktigt sköna var dom, och inte förkorta eller småa heller så! Hade Junior XL tror jag på dom förra och nu Senior M! lite skillnad, men det var så mycket skönare med nya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar