fredag 29 januari 2010

Fredag kväll !!

Är spellediga ihelgen :) sköönt, då kan man passa på att bli frisk från min jävla hosta och mitt jävla snor .. :/.. I alla fall det har väl inte hänt något mkt på slutet utom att jag har fått igång mitt internet igen i lägenheten :D änligen säger jag !!  jag kan ju fixa allt jag.. ingen fattade vad det var för fel inte jag heller för den delen xD men i alla fall fick välja vilket nät jag vill vara på innan jag kunde börja surfa ! det fattar man ju inte precis XD.. dåliigt.. Men i alla fall nu används det i full rulle.. men ett problem har jag och det är att mina högtalare/bas har slutat funkat.. men har hittat ett par billiga högtalare eller billiga billiga , kostar 500:- bara.. men lär kolla om jag får ordning på mina först.. annars köper jag nya :D

Har i alla fall färgat tbk mitt hår till brunt igen :) kommer en bild på det nya håret :) Känns skönt att ha brunt igen :)
Men nu ska jag se lite mer på tv, men det blir en tidig kväll idag och en lång sovmorgon i morgon :D



Ha det bra !      * tingeling *
Efter och förebilder XD 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar