söndag 31 januari 2010

Söndag!

Det har varit helt underbart väder idag, men dock -23 :(
Så jag har suttit inne hela dagen och sett One tree hill, och nu ser jag ett program på 5 som snart är slut :/
Men i alla fall, har beställt ett par byxor idag från Nelly, märket på byxorna är cheap Monday :) kostade bara 129 kr och jag insåg att jag behöver jeans för att mina favvo jeans börjar gå sönder :/ Men men.. skola imorgon igen :) och träningar. :D gött. Längtar tills bror och pappi kommer ner till mig och kollar på när jag spelar :D smsade idag med bror.. något töntiga vi är , sms bombar varandra !! syskokärlek :P hehe ,ska lägga ut en bild på mina nya byxor och en bh jag vill ha :o kanske inköper mig en sådan oxå :)

Tight V Stretch One Wash SEK 129, Cheap Monday - NELLY.COM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar