fredag 7 maj 2010

FREDAG!

Så himla skönt med fredag! Men i alla fall varit på skolan idag, hade engelska nationella i listening/reading, hoppas att det gick bra, vill klara kursen! Efter det hade man lite svenska, skulle se på en dokumentär men filmen ville inte funka för oss.. som vanligt, förra veckan vi såg på film ville det inte heller funka.. Våran klass äger ! haha, efter det var det lunch och sedan matte, gjorde väl inte mkt men.. har i alla fall nationella i matte den 25/5 .. längtar inte.. Men i alla fall nu är jag hemma i alla fall, har just sett simpsons, har oxå laddat ner ett av snitt av Vampire Diaries & ett av One Tree Hill !! Älskar dom serierna! Men i alla fall, blir plugg ihelgen och så har basti en kompis här med  :) Det skönaste med nästa vecka är att vi är lediga torsdag-fredag! så himla skönt.. Och så ska vi göra klart alla tester nästa vecka ! Hoppas det kommer att gå bra, har ju fortfarande ont i mina ben .. :/ Men nu ska jag kolla lite på tv ..  Min tröja som det syns lite av köpte jag i USA :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar