tisdag 4 maj 2010

Tisdag!

Idag har man äntligen börjat med barmark med laget :) hade olika stationer! det var lyckat ska träna två gånger i vecka med laget, det är bra så man har lite tid över och plugga oxå.. Men så har vi fortfarande träningar med christer , och där håller vi just på med tester. Idag gjorde vi bänkpress och man själv tog 45 kg ! kan man tänka sig? inte precis. men är mkt nöjd över det :D Men så efter det gick man och handlade med Anette och sedan när man kom hem så bakade man Toblerone muffins ! Så jävla goda! För engångs skull var både jag och amanda hemma samtidigt så vi gjorde mat tsm :) Det är så mkt roligare när hon är hemma samtidigt.. Men efter det gick vi och bokade tvätt tid !! Det behövs verkligen, eller ja, får tvätta hos basti men jag vill inte alltid göra det, för han har ju dock inte någon torktumlare och då blir kläderna helt stenhårda så !! Men i alla fall, var oxå och fixade nya p-piller hoppas dom är bättre än dom jag har haft, för jag får så mkt finnar av dom jag tar nu ! Får väl se om det blir bättre ! Men ialla fall efter det var ju det träning, det var skönt !!  Men i alla fall, lär snart bestämma mig ifall om jag ska beställa hem löshår eller hur jag ska göra, är sjuk sugen på det, och det hår jag tänker beställa hem kan man Styla, bleka, Färga, Curla och Platta, och hur perfekt är inte det då? Och det lär hålla länge oxå om jag sköter det bra, men det kommer jag. Jag tror att jag har nytta av det håret oxå, när man kan göra så mkt av det !! Men i alla fall ska tänka vidare på hur jag gör :p Men nu ska jag fixa mina naglar har jag tänkt, det behövs och imorgon ska jag ta hand om mig själv innan skolan :D så duktig man kan vara i bland :D men i alla fall. vi hörs imorgon igen  !! Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar