måndag 23 augusti 2010

EN dag kvar.

Jah, så har snart min sista dag på mitt sista sommarlov tagit slut. Min dag har jag tillbringat med Amanda min sambo vi har fixa och donat i lägenheten, vi har handlat mat och handlat lite andra små saker till lägenheten. Vi har även ätit amerikanska pannkakor :o något mättande det är :o Men gott i alla fall.. Har även varit på malungshem och sagt till att vi behöver två nattduksbord och en till bokhylla och en ny tv.. Hoppas dom kommer med det i morgon, måste packa upp mina grejor :o Har så himla mkt grejor att packa upp :o men ska hinna göra det i veckan! Men i alla fall nu är jag hemma hos älsk och kollar på tv och väntar på att Fångarna på Fortet ska börja! Längtar verkligen, det är 45 min kvar, efter det blir det att sova så man inte är så himla trött i morgon när man ska till skolan!  ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen! Men i alla fall, nu ska jag kolla lite på 2½ men! Men skriver mer i morgon.. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar