torsdag 26 augusti 2010

En dag kvar!

Åh så har torsdagen gått snart, idag på skolan har man hållit på med projektarbetet har även hunnit pratat med Ewa om hur vi ska gå till väga och det till projektarbetet! Hoppas att vi får igång det! Skulle varit hur roligt som helst! Men i alla fall har även fått en bokhylla till lägenheten! Äntligen, nu kan jag ställa upp mina grejor någon stans! har även fått en ny tv! det behövs alltid! Men har även möblerat om mitt rum, kommer bilder sen när jag har packat upp allt, det är ganska så mkt grejor där inne just nu! Men jah... Och i morgon är det fredag! och det innebär att det är helg snart! Har typ ett kick off på lördag med hockeyn! och förhoppningsvis så går vi på is nästa helg! Något gött!! Men nu ska jag fixa och dona lite med en ny header hade jag tänkt!! Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar