torsdag 18 november 2010

Lägenheten :)

Sitter i alla fall i lägenheten och väntar på att tvätten ska bli klar och att min sista lektion ska börja! Har bara en lektion typ på Torsdagar! Men i alla fall, börjar om typ lite mer än en timme, skulle egentligen ha börjat plugga till Geografi provet som jag har nu på onsdag! Men jag få se när jag gör det.. Men ska troligtvis göra det i kväll :) Är ledig från träning nu två dagar, men i morgon ska jag i alla fall träffa laget för att vi ska jobba på kommunfesten :P Ska sitta ner i garderoben :) Något nice ;) Men på Lördag är det match igen! Och då möter vi Sandviken!! Längtar! Och på söndag drar man upp mot Älvdalen för att spela med Sveg :) Roligt.. Har ganska så mkt att göra i helgen, tur att man har bara en lektion på Måndag och är ledig på tisdag så att man kan plugga då! Men ska i alla fall försöka att hitta något och äta och sedan fixa tvätten :) Skriver när jag har tid igen ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar