söndag 7 november 2010

Söndag!

Som sagt hade borta match igår som vi förlorade med 6-1 ! Men sista perioden spelade vi skit bra och första med, men andra tappade vi! Men i alla fall kom hem efter 22 i går och så lade jag mig i sängen med basti och så några avsnitt av "How I Met Your Mother" men jag somnade på sista avsnittet, bara för att man var trött...
Men vaknade idag vid tio och satte mig och såg på tv och fixade mitt svenska tal! Men mitt tal tar typ bara runt 3.50 min, dåligt drygt!Det ska ta 5 min! Vete fan hur jag ska få till det .. Men i alla fall, bror ska kolla ut en ny mobil åt mig :) och så får jag pengar till att köpa den och så! Så om någon vecka hoppas jag att jag har en ny mobil! något gött! Men i alla fall, ska se ett avsnitt av Vampire Diaries innan man ska hoppa in i duschen och sminka sig, för att man ska på ett försenat födelsedags middag senare i öje :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar