torsdag 9 december 2010

En dag kvar!

Bara en dag kvar till HELG :D Sköönt! Har i alla fall varit på skolan idag och pluggat psykologi har ett litet hemprov att lämna in i morgon! men är nästan klar! Fortsätter på det i morgon! Men så har även jag och Anette suttit på körskolan! Vi satt där i 3 h! Duktiga! Har även varit och klippt mig hos Kine :) Och vi fixade till håret lite! Vilken skillnad det blir när vi gjorde i ordning den än bara ha det som vanligt liksom! Har även hunnit med att handla lite! Och så gjort lite varm choklad i våran kaffe maskin :) Och så nu sitter jag här!!
Men i kväll ska jag bara ta det lugnt med lite tv! Ska se Paradise hotel och sedan Robinson! yeah! Men nu ska jag i alla fall kolla lite grejor som jag inte har hunnit med att göra! Skriver mer senare!

Bjuder på en ny tagen bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar