tisdag 7 december 2010

Några saker man inte skulle tacka nej till...

 Här är några saker jag inte skulle tacka nej till! Men får drömma om dom i alla fall, som jag är bra på .. hehe

Denna ser så himla underbar ut! Ge mig! 

Visit hm.com


Strapless Bra Silicon SEK 299, Freebra - NELLY.COMMulti Plunge Bra SEK 399, Wonderbra - NELLY.COM
Skulle inte tacka nej till någon av dessa tre olika bhar! 
Full Effect Bra SEK 449, Wonderbra - NELLY.COM

Reese Dress SEK 249, Motel - NELLY.COM
Tänka sig om jag hade någon av dessa två klänningar på nyår!
Graphic Print Tube SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM

Mountain Pumps SEK 299, Nelly Shoes - NELLY.COM
Skorna skulle passa perfekt till min röda klänning! Enkla svarta pums! Love it!

 
Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com
Dessa skulle jag må i nu när kylan har kommit tillbaka! Varm och go om fötterna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar