tisdag 18 oktober 2011

nattinatti!

Snart är det dags att lägga sig, förhoppningsvis går det bättre att somna idag, för idag har man inte ett öra som gör ont utan har ju lock för det öra i stället! Och så kan man även hoppas på att man är tröttare! Har annars haft det svårt att somna då man somna själv :( och även inte varit trött, blir oftast tröttare då jag hör någon ligga och små snarka brevid än! Glömde även att säga igår att jag fyller år om 2 veckor! Snacka om att det har gått fort sen senast :o Och så är man även hundvakt imorgon åt Alvin! Då kan man säga att det blir fart här hemma.. Men förhoppningsvis så är han lugn :) Fick även veta tidigare idag att mitt paket har nu skickats mot Sverige :D Gött så inom 7-14 dar har jag mitt smink från E.L.F :) Men i alla fall ska fixa lite stuff och sedan blir det sängen för min del :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar