torsdag 27 oktober 2011

snart helg!!

Sitter och kollar på lite family guy på datorn.. Det regnar ute :( och jag lär gå och hämta posten :/ Men i alla fall har inte blivit av med min förkylning ännu :( fick tillbaka mitt halsont.. och så är man snuvig men tur att man har både halstabletter och nässpray! bra grejer!
Igår var man först till tandläkaren och lär tbk om 3 veckor igen.. Sedan var jag och sökte jobb på fabriken! Tre olika, och nu är det bara att vänta och se hur det blir! Efter det åkte jag till farmor och bakade bullar och hallongrottor tills på söndag då vi ska fira mig! Farmor bjöd även på Pizza som vi tog med hem till Asko och Inger :) roligt roligt att träffa dom och sedan skulle jag på träning, men hade bara halvställ på mig då jag ännu inte har blivit helt hundra! var skönt att åka lite skridskor!
Senare idag blir det att åka in till stan och hälsa på Rasmus och Verånica då Rasmus fyller år idag! och sedan ska vi titta till katterna! Hoppas även syster kommer hem snart så dom slipper vara själva! Men ska fixa lite och duscha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar