söndag 6 januari 2013

Bra tag sedan!

Hej!
Det var ett bra tag sedan jag bloggade här, mkt beror det på att skolan och hockey/fotbollen tar upp mkt av min tid! Men snart har jag tid igen att blogga då jag slutar skolan den 11/1! något skönt, så då blir det bara att söka jobb och ta truck kort hade jag tänkt!

Mkt har hänt att jag började med hockeyn på allvar igen! Och det är så jävla roligt, spelar med Modo Damj, och trivs så himla bra där !

Även så håller jag på att flytta in helt och hållet till Peter och det känns super! Ska bara hämta det sista saker om en vecka från pappa och sedan är vi riktiga sambos fast jag har bott här sedan ett år tillbaka !

Julen var underbar, fick mycket bra saker både hem och till sig själv :) Helt underbart!

Har även hunnit fylla 20 år !Och även bytt ut min S2 till en S3! Något nice!

Har hänt en massa mera saker som jag då inte kommer på! Eller jo vi har köpt en ny skoter som går som bara den! Kanske ska ta mig ut senare idag med några kompisar men få se hur det blir på den biten :)

Men ha det så bra så skriver jag så snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar