fredag 18 januari 2013

Fredag!

Har just blivit klar med att uppdatera min profil på några bemanningsföretag som tog en bra stund.
Har även eldat och ätit en tallrik med ägg och bacon :) mkt gott och även dragit i mig två koppas kaffe :)
Ska även meddela att jag och Peter är nu officiellt sambos, har äntligen hämtat mina saker som jag hade kvar hos pappa, mkt skönt kan jag då meddela!
Ska även träna för första gången på över en veckas uppehåll. har nämligen haft en förkylning som inte riktigt ville släppa utan att jag fick lov att börja med kortison spray till näsan för att den skulle gå över! Får väl se hur bra det går senare idag på träningen!
Det är även skit kallt eller kallt i alla fall, runt en -20 grader. jätte mysigt, Skulle vilja ut och köra skoter men lite svårt när det är så kallt!

Men ska fixa lite och sedan blir det att börja rulla mot hockeyn :)


bjuder på en ny/gammal bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar