fredag 9 april 2010

En kväll kvar!!

Det är nu bara en kväll kvar här nere i Malmö.. Imorgon kl.9.15 lämnar jag storstan..
Ialla fall är på mammas jobb, men vi ska snart åka till kiosken och vara där någon timme sedan handla och hem och fixa ! Ska oxå lämna tbk ett par av min skor idag, hoppas jag hittar ett par andra som jag kan ha !! Det blev inte så mkt shopping här nere .. det är synd, men jag hittade inte så mkt så... Men i morgon innan jag kliver på tåget så ska jag och mamma på fyndbörsen, där kan man köpa billigt smink! Men det är äkta varor :) Det gick bra igår hos läkaren, fick ut två nya mediciner, en ny nässpray och tabletter som jag ska ta!  Hoppas att detta nu hjälper..
Jag har oxå klippt mig :) Men inte så mkt, mitt hår var inte så slitet som jag hade trott !! det var positivt, hon jag klippte mig hos var jätte snäll :) Jag kommer att gå till henne fler gånger ! Men nu ska jag titta runt lite på internet.. puss på er <3 Saknar min pöjk <3

Här kommer en fin bild på mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar