söndag 11 april 2010

Söndag !!

Då har man kommit till Malung igen !!  Eller jag kom igår kväll :) Det är skönt att man är tbk igen !!
När man kom hem igår så blev man bjuden på go mat av älsk :) Potatisgrattäng och grillat kött :)) Ska snart åka handla och köpa lite mer kött för vi lär äta upp grattängen !
Det är så skönt väder ute idag ! det är sol.. så skönt !
Längtar tills man kan använda sina nya skor !! Kan ju använda ett par av dom, men ändå. ska bli skönt att kunna sätta på sig nya snygga skor :) och jag älskar verkligen mina nya snygga vita leggins ! tror att jag ska beställa flera !  Dom kommer att vara så snygga till sommaren, till en söt fin klänning/tunika!  Men nu ska jag fixa lite bilder på det man har köpt !!  Och så ska jag se klart Tyra & Bellas show :)
Här kommer bilder på mina leggins och mina nya skor :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar