tisdag 13 april 2010

Fint väder igen :)

Ja och så var det Tisdag! Idag har man inte gjort så mkt utom att man har varit på skolan och sedan köpt en glass och en dricka och varit och hälsa på älsk på jobbet :) Och nu är man hemma hos han :) Har fått lånat deras system kamra, kommer att knäppa många nya kort tror jag XD det beror på vad det är för väder till helgen :) Men hoppas det är lika bra väder hela vecka :D så man kan vara ute, tror att jag ska ut och springa snart, men jag vet ju inte om jag orkar, har träningsvärk i bena, men det är bra att så får det kanske ?! Men i alla fall, ser på tv just nu och ska snart kolla på Svenska hollywoodfruar på tv3 play :) Tur att man kan kolla på dom programen där :)Men nu ska jag kolla lite mer runt på internet innan jag ser på programet :) Skriver kanske senare :) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar