lördag 5 juni 2010

:D

Jadu idag är det lördag och jag åker hem till min kära pappa om en vecka :) Om du ser detta ring mig :p vi lär boka mina biljetter :) Men det ska bli skönt att åka hem ett tag :) Men i alla fall, har snart flyttat ut alla mina grejor från lägenheten, har varit där idag och städat och plockat och pakat.! stolt över mig själv, har inte så mkt kvar att göra! men i alla fall, har fått min present som jag har beställt hem förra veckan! Ska snart visa vad det var!  Men i alla fall har beställt hem en avslutnings/bröllops klänning ! Kände att jag ville ha en ny och en sommrig än :) mkt stolt.. känner att jag inte kommer att ha så mkt pengar kvar denna månad.. Jaja, i alla fall.. Ska försöka att göra klar min religion idag så jag slipper gör det imorgon för då ska vi en sväng till öjs :) Och så lär jag plugga på matten och göra historian.. men i alla fall.. ska jobba lite nu, tänkte att man kunde vara lite mer duktig idag! Puss på er <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar