måndag 21 juni 2010

Trött...

Och så var första jobb dagen över :) men nu ör det bra 18 kvar :) och ett plus i kanten är att man är ledig på fredag för då är det midsommar :) och i helgen tillbringar jag min tid med min syster ute i en av hennes kompisars stuga :) Mysigt.. Tycker att man börjar bli duktig med att hjälpa till hemma :P plockat upp och ner disken in maskinen och hjälper till med maten xD duktigt! Och imorgon ska jag och pappa sitta på Handledarutbildningen i 3 timmar. sedan kan man hoppas på att man kan få börja köra någon gång, men på tal om vad jag gjorde innan jag skrev detta inlägg så ska jag tillbaka till det nu hade jag tänkt, ska prata med älsk på facebook och sedan titta lite på tvn :)

Bilden tog jag innan jag åkte till sundsvall i torsdas. lite suddigt men :P den får duga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar