onsdag 23 juni 2010

yeah!

Det är onsdag som alla redan vet .. Men har i alla fall en kort vecka eller jah. vi är lediga på fredag pga midsommar gött :) Då blir det att åka med syster yster till en av hennes kompisars stuga och vara där över helgen :) Sköönt.. Men i alla fall så har min älskling äntligen kommit hem ifrån en mässa han och sin far var på genom jobbet :)


" Saknar han så himla mkt och jag hoppas att han förstår det! Han är den underbaraste människan jag vet och han betyder så himla mkt! Jag tänker på han hela tiden! Han är verkligen en underbar människa som hjälper en om man behöver hjälp. Han är inte som alla andra och det är det bästa. För han bryr sig inte om vad andra tycker och han hjälper hans närmaste med vad dom behöver hjälp med! Han är så underbar, en bättre kille kan man inte hitta! Och jag hoppas nu att du blir glad över vad jag har skrivit här <3! " Älskar dig så mkt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar