söndag 3 oktober 2010

Funderingar !

Ligger och funderar på vad som kommer att hända när man har gått ut trean?! Kommer man vara kvar i Malung? Kommer man flytta hem? flytta någon annanstans? Plugga vidare? Få jobb? Spela eller inte spela hockey?! Alltså två av mina största funderingar är om man bosätter sig i Malung och om man kommer att spela hockey? Alltså jag har ju hållit igång med hockeyn snart i 13 år! Det skulle ha varit konstigt om man slutar efter det? liksom hockey har ju alltid varit mitt liv! Men jag tror att det kommer att ta länge innan jag skulle ha slutat med det! Liksom den har ju varit med mig så länge så! Men i alla fall.. Man märker väl hur det blir när frågorna kommer att bli aktuella! Men jah! Ska Göra mig klar och sedan ska jag se lite på "2 and ½ Men" som börjar vid kl.21! Och det bästa med helgen är att serien har dragit igång och att man har bokat biljetter hem! Och att jag och Sebastian har 1 år och 5 månader idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar