tisdag 10 maj 2011

EN MÅNAD! EN MÅNAD! EN MÅNAD!

Om en månad vid denna tid har man tagit studenten! Fyfan alltså.. För låt om man tjatar lite, men det känns helt sjukt! Att alla åren i skolan är nu slut! Eller jah egentligen inte, för man ska ju läsa vidare! Men ändå! Shiit alltså!
Men idag har man varit på skolan och jobbat järnet som jag även håller på med nu, eller jag har en lite paus, har finslipat på hemprovet, gjort klart restuppgift från ett prov, renskrivit rättskunskaps redovisningen och nu blir det en jävla massa geografi plugg! Ska försöka göra klar två uppgifter, men har en kvar när jag har gjort dom, men då lär man ringa lite, men orkar inte nu! Och sedan har man bara tre uppgifter kvar som man har i filosofi! Detta är allt jag lär göra klart än så länge, för det förvånar mig inte om man får en massa skit till veckan då man ska vara klar med allt! men men.. ska plugga vidare vi höres :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar