torsdag 5 maj 2011

hm..

Det är inte länge kvar nu! Om mindre än en månad är det bal! Shiit, och om typ två veckor lär vi vara klar med allt för att vi åker och paddlar med idrott b och allt lär vara klart innan dess! Och så har man en hel del kvar! blir galen, men i alla fall har inte så mkt att göra nu i alla fall, men det kommer säkert ramla in mer saker under dom två veckor som är kvar!
Men fick i alla fall min studentklänning igår från Nelly, blev jätte nöjd med den! Den satt perfekt fast om jag tog en storlek mindre! Kunde fan inte blir bättre, så allt är fixar nu som jag ska fixa utom lite små fix! Men det kan jag ta närmare :D Men det känns jätte konstigt i att man ska äntligen ta studenten som man har längtat efter så länge.. Men i alla fall ska fixa lite med projekt arbetet och ringa pappa!  :)  Har även glömt att sagt att jag flyttar i hem till pappa när jag slutar skolan, och ska även jobba på hans jobb hela sommaren! gött att få inte lite pengar :) Men ni få ha det så bra så länge :)
bjuder på en gammal bild! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar