söndag 13 november 2011

funderingar!!

Ser på Beck som går på tv4 och saknar min pöjk! Han kommer hem kl.4 i natt! Och själv får man inte sova med han så länge, då jag lär kliva upp tidigt för att man ska till tandläkaren i stan vid kl.9.10!! Vilken bra tid alltså! Sedan efter det åker jag hem till syster för sedan åka in till stan och gå en sväng på arbetsförmedlingen och sedan kolla på lite kläder och födelsedags present till en kompis som just fyllt 18 år!! Men har troligtvis kommit på något jag kan köpa :) och jag tror att det är det bäst jag har kommit på i alla fall!
Har även några funderingar eller ja konstateringar! Peter och jag blir bjuden på mat minst en gång i veckan! Bara denna vecka har det blivit två gånger! Inget man tackar nej till!! Slipper man göra mat själv men det gör ju inget precis! men då blir det lite mera speciellt när man liksom gör mat!
Och en annan fundering jag har eller dom allra flesta!!  NÄR F*N ska SNÖN komma?! Det är snart mitten på november och snön har inte kommit ännu! vad är felet liksom? Det snöade eller låg alltid snö på marken den 31 oktober då jag fyller år! Men hoppas snön kommer snart så jag kan göra skoter kursen så man får köra en massa skoter med pöjken!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar