måndag 14 november 2011

Monday!

Sitter i soffan och tar igen allt jag har missat under dagen då jag klev upp vid kl.07.30 i morse för att hinna fixa mig och plocka ut bilen lite innan jag skulle röra mig i till stan för sikts röntgen, tandläkarna hittade nämligen inte dom så fick bli en remis in till stan! Så två visdomständer hittade vi idag!
Efter det åkte jag hem till syster yster för att sedan åkt tbk till stan och göra lite ärender och sedan kolla i affärer, det ända som fick fökja med mig från stan idag var ett flättat skärp! Tänkte att den kanske skulle passa bra till min klänning! Sedan blev det även buffé på Kina :) Vi tog även en sväng till Rusta för inköp av lite små saker och presenter gick även över på Jysk för att köpa en rullgardin till sovrummet :) Slingade även håret lite mörkare! 
gjorde även go mat till mig och Peter idag! Och åt upp allt eller han tog en matlåda till jobbet med xD hehe
Såg även på derbyt mellan AIK-Djurgården som AIK vann med 5-0!
Men ska ta och duscha och sedan se om det finns något att se på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar