onsdag 23 november 2011

hm :p

Sitter ännu en dags och ser på True blood men solen i ögonen! Ska snart ta och städa och diska lite och göra de lite fint! Det är ju dags att göra lite jul fint nu så! ska även hämta lite saker ifrån pappa ikväll om jag hinner! ska förbi syster en sväng och sedan till farmor så! Sen har man inte så mkt tid att hinna med allt, då man ska på träning vid tio i nio!

Det är en annan sak jag har funderat på, och det är att alla som är tsm med någon säger att man älskar den, och det känns konstigt att visa säger det redan typ efter några dagar, typ! Men det som är så skönt mellan jag och Peter är att vi liksom inte har brottom att säga det, utan jag liksom väntar med det tills det verkligen känns rätt! Vi säger typ bara en massa gulliga ord som, min, du är bäst och jag tycker om dig! Och med det förstår man att liksom den andra gillar än! Det jag tycker är att man inte behöver ha brottom med det, utan vänta tills ett bra tillfälle och att men verkligen menar det då istället! För jag tror att det blir så mkt bättre då!

Men ska i alla fall försöka att fixa och dona lite! För det behövs verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar