torsdag 1 december 2011

1:a December :)

Åh, det är redan första december, det känns konstigt att det bara är 24 dagar kvar till jul! Har inte köpt några julklappar ännu, men ska hinna med att köpa några när vi åker till Ikea och birsta på tisdag! Kan dock inte köpa alla då jag åker med pöjken! ska även bli skönt att få sitta på hockeyn då! om vi får några platser så! men ska ta och kolla upp det! men i alla fall ska ta och äta lite och börja fixa mig lite smått, för det är ju hockey ikväll :)

2 kommentarer:

  1. delta i min julkalender. Idag utses tre vinnare och ALLA som deltar idag vinner något!! Det enda som behövs är en kommentar!

    http://beautyboxen.blogg.se/2011/december/julkalender-forsta-december-2011.html#comment

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Varje dag ända fram till jul så tänkte jag tipsa om olika bloggar i min blogg. Vill du få chansen att bli länkad och på så sätt öka statistiken? Isåfall behöver du bara kommentera att du är med i den här inlägget http://tronnblom.blogg.se/2011/november/vill-ni-bli-lankade.html :)

    Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! <3

    SvaraRadera