tisdag 27 december 2011

Sömn!

trött ZzZzz... Märks att man int har sovit så bra när jag har varit sjuk! Sover hur länge som helst nu i stället inte bra... Men sitter och kollar på Arn och ska snart gå och ta frukost innan man ska börja tvätta! För det behövs att göra här! Lite tråkigt men, det görs ju inte av sig själv!
Vart en mysig dag igår, en sväng på stan var jag och Peter innan vi åkte vidare ut till pappa där vi hade "lilla julafton" med mera julmat och så vart det paketöppning, men jag fick inget för jag öppnade allt på julafton xD haha, men mysigt var det i alla fall, sedan åkte vi vidare till syster för att hålla henne och några andra sällskap innan dom skulle ut på krogen! Jag skulle med egentligen men var inte så pigg på det så åkte hem och myste i soffan med Peter i stället!
Troligtvis kommer vi att vara hos mig och Peter på jul och det är skönt för det kommer annars bli svårt att ta sig hem så! vi kommer att vara några styckena hos oss! Troligtvis hehe, men roligt i alla fall, ska på till stan i morgon innan hockeyn och då ska jag försöka att hitta lite nyårs kläder :) Men ska ta och göra frukost nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar