fredag 9 december 2011

snö, snö och ännu mera snö!

Har snöat hela dagen och gör det fortfarande! och det är ju bra! För då har vi ju en vit jul och även så kanske man gå på skoter kurs snart! så himla nice liksom! Om cirka 2 veckor så kommer älskade mamma hit och Anders då!  Ska bli mysigt att fira Jul i norrland med mamma :D mysigt värre :p hehe, Kan inte bestämma mig vilken av klänningarna jag ska beställa, det känns bättre att beställa den men tyg hela vägen ner, ska visa lite svårt att beskriva.. För då slipper man visa bena och då spelar det ingen roll vad man har under heller! Men svårt att veta vilken jag vill ha, iför sig det skiljer ju typ 200 kr på klänningarna men beställer något mera då jag kan utnyttja 100 kr om jag handlar över 500 kr, och sen är det ju fri frakt! Men ser hur jag gör, ska i alla fall beställa idag tror jag så man får det i tid!
Chain Dress SEK 449, Nelly Trend - NELLY.COM
denna är det jag babblade om xD

1 kommentar:

  1. Hej, hej! Hoppas allt är bra :).

    Jag har igång en del roliga tävlingar i bloggen, bland annat kan du vinna årets Julklapp! Klicka dig in här http://yarp.blogg.se/2011/november/vinn-arets-haftigaste-julklapp.html och delta om du vill :)

    Om du inte gillar såna här kommentarer så ber jag om ursäkt.

    Kram Nathalié

    SvaraRadera