fredag 9 oktober 2009

Fredag!!

Har inte uppdaterat på det sistonet, har varit på en underbar resa till USA med Mamma & Anders :)
Shoppade otroligt mkt :) Kommer in bilder därifrån senare när jag har laddat bilderna till datorn från camran/mobilen :) Men jag hade mkt bra :))

Nu sitter jag hos käraste Basti och kollar runt lite på internet , sa jag att jag hade gjort manikyr i USA? det gjorde jag i alla fall, förlängning och rosa färg på tipparna fick jag :) mkt nöjd :)) När jag kom tbk till malung och skolan insåg jag att jag har mkt att göra såklart. Men det är mkt jag har gjort klart faktist :) Ska göra klar min engelska uppsats om mig själv nu i helgen lr i morgon så jag kan skicka in den till Marit .. Men och så åker jag hem på söndag till övik igen .... drygt.  är hemma i ungefär en vecka. kommer att sitta på ett tåg och buss i 9 timmar :( * SUCK * Men jah!! jag får komma hem ett tag, men kommer att sakna älsk då !! och alla i malung oxå :) Men nu ska jag göra annat, skriver i helgen ;))

* Tingeling *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar