måndag 12 oktober 2009

Måndag! Och i övik

Ja då var man hemma i övik igen !! Kom från malung igår, det gick väl bra med resan hem. Saknar min älsk bara. Men i alla fall åt på burger king när jag kom till övik, min syster var med oxå :) Roligt .. Sen åkte jag hem och såg på tv med Anette för pappa jobbade natt.. skrev klar engelskan innan jag somnade..
 I alla fall när jag vaknade i morse så ringde älsk :)) Gick upp satte på en tvättmaskin har dock inga kläder rena när jag kom hem XD hehe.. sen gjorde jag frukost och ett tag efter vaknade pappa för han skulle på möte :) duschade gick ut med hunden :D Sköönt .. Och när jag kom in så gick jag och satte mig vid tvn och gjorde natur, som vi har prov på när vi kommer tbk !! Drygt ... Men nu ska jag göra annat !!
Åker till bror ikväll tills i morgon :d Gött. att vara med bror idag  och i morgon :)

* tingeling *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar