lördag 10 oktober 2009

Lördag.. några timmar kvar!

Några timmar kvar tills jag åker hem till övik igen för jag har lov nu :)) gött.. men vill ha det veckan 44 istället men vad ska man göra då? Men i alla fall åker hem i morgon, tåg i 9 timmar :// drygt.. men kommer att ha datorn så jag kommer att se på film och om mitt internet funkar ska jag använda det :) annars blir det mobilen man änvänder lr jag få se hur det blir !! Jag har i alla fall skickat min mobil på lagning för den funkar ju inte precis, det står att sim inaktiverat .. drygt, typ använt den i 3 veckor ... men hoppas att den blir bra när jag får tbk den ! har nu älsk gamla iPhone.. har lust att köpa Ipod 5G , den har kamra och radio.. men vi få väl se hur det blir.. men det märker vi väl. men i alla fall ska kanske klippa mig när jag kommer hem har jag tänkt, men vet inte hur.. vill har något snyggt i alla fall.. ska försöka ha kvar min längd på håret men ändå göra något snyggt.. ser hur det blir med det ;D
Men i alla fall åker jag hem och jag hoppas på att någon vill träffa mig .. men ska inte hoppas för mkt !! ska försöka lägga upp bilder från USA någon dag.. har kort på mitt minneskort oxå så jag lär lägga in dom oxå.. Men jag ska vara social med min älsk nu som jag inte kommer att träffa på en vecka.. ville att han skulle följa med mig hem men.. det blir en annan gång det :))


puss på er * Tingeling *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar