fredag 30 oktober 2009

Fredag!!

Det har ju inte liksom varit min veckan men det blev det när jag fick en massa presenter när jag kom hem till älsk idag :) Hade fått två paket som jag skulle hämta på Ica :) Ett av Anette och ett av mamma :D fick ett par fina tjocksockar & örhängen av anette och cilla :) Tack :) Av mamma fick jag sockar ett linne och så fick jag en ny mobil, för den andra gick sönder :) Happy:) Och så fick jag en ny hockey klubba av älsk och hans familj :) Jag fyller egentligen år i morgon men jag fick paketen idag så då öppnade jag dom åh :) Kommer ju ändå inte vara hemma i morgon så :D Så glad över sakerna jag fick :D Fick en Sony ericsson c905 :) och en Reebok 6k klubba ;D Nu är min vecka mkt bättre :)

Nä nu ska jag göra mig klar för sängen för jag kilver upp tidigt i morgon för att vi har samling halv 10 och jag ska till lägenheten innan och fixa :D Är Taggad för match !!

Tack och hej !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar