fredag 30 oktober 2009

Fredag!

Har inte skrivit på länge , men har haft mkt att göra har inget internet men hoppas att jag får tbk det snart !! och har inte haft lust att sitta vid datorn heller !!

ajja fyller år i morgon !!  17 år !! Funny, men har borta match så jag är väl inte hemma på hela dagen :/ Tråkigt men hoppas att basti har gjort tårta till mig, tills jag kommer hem !! Hoppas att det går bra på matchen !! Man kan ju i alla fall hoppas !!

Jag börjar bli less på allas skit snack.. Fatta inte var det är med dig ?! du har fan inte pratat med mig på 3 veckor?!!  Fattar nada, känns som att alla skiter i att jag finns här !! Ingen jävel pratar med en ?! Äre något fel med mig lr?

Detta är fan inte min vecka !! Allt har gått så jävla fel !! Precis allt !!

Men jah !! Ska göra annat !!  Har ju lektion snart så !! 


Älskar dig Sebastian Tåli !!  <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar