fredag 9 september 2011

Fredag!

Äntligen så är det helg och den invigde man med att gå hem tidigare från jobbet, och så gjorde man mat med pluppen :) Gött vare, och nu sitter vi och väntar på att klockan ska bli 18 så vi kan åka på fabriken och möta upp pappa och jarko, för vi ska ut till Aris stuga för att Marie fyllde år igår :) Men kommer inte att vara där så länge för att både pappa och Peter jobbar i morgon så!
Även denna helg så är jag hos syster men utan henne för att hon är hos mamma! Så jag och två andra passa lägenheten och huliganerna till katterna!  Så jag är här för att hålla dom sällskap :D roligt, men ska göra mig klar för jag och Peter ska förbi Expert innan vi åker till fabriken :) Har bara nu två dagar kvar där känns tråkigt, men har haft en rolig sommar där i alla fall! Men skriver mer under helgen :)puss på er <3
köpte pannbandet föra veckan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar