måndag 26 september 2011

hm wonder if I should

Funderar på om man ska göra en räksallad idag bara för att försöka att bli nyttigare, med både mat och träning.. Ska börja träna mera nu, mer springning och även mag- och benövningar men vi ska ju inte glömma hockeyn med! Ska bli kul att börja träna snart, får veta mer under veckan när allt börjar :D Ska bli roligt!! ska även med detta börja äta bättre, har blivit mkt skräpmat denna sommar, och det måste jag ändra på, drf ska jag göra sallad idag!! 
På tal om annat, idag när jag fixade håret som ni snart ska få se, så ringde arbetsförmedlingen igen, hon trodde inte att jag hade gjort en sak som jag var på i torsdag så vi bokade tid i morgon, men efter kanske 10-15 min ringer hon igen och säger att det var redan klart, hehe, pratade i alla fall med en trevlig tjej så allt löste ju sig för hon kollade ju upp det :) så då slapp man ju det.. Men måste påminna mig om att börja söka jobb igen! Har sökt två jobb, lär även åka ut med cv till fabriken, så man får ett jobb snart!! Ajja ska fixa lite kommer snart bild på vad jag nu har gjort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar