tisdag 20 september 2011

Yeah!

Tog en extra lång sovmorgon idag med pluppen :) skulle egentligen kliva upp tidigt men det blev inte så, var ganska så trött så! Idag har man i alla fall bokat in ett besök på ungdomsmottagningen som jag ska till nästa vecka, även varit på stan och köpt en kalender som jag nu kan skriva in allt jag ska göra.. Har även köpt lite andra gosaker som lite natur godis, för det var extra pris på kvantum när jag var där :) och även schampoo och balsam till håret som verkligen behövs! Det är Depends egna :) Så får hoppas att det funkar.. Imorgon blir det att åka till pappa för att han fyller år, glömde det nästa, inte bra, ska även hämta mera kläder för att jag blir kvar i systers lägenhet ett tag till så :) Gött att bo nära stan, har ju ändå en hel del att göra här så :) Men i alla fall ska kolla på tvn nu och ska snart väcka pluppen igen :D


Så här ser förpackningarna ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar