måndag 19 september 2011

Ny vecka, nya tag!

Och så har veckan börjat som jag invigde med att gå till Arbetsförmedlingen för att skriva in mig och sedan gick man på stan för att kl.12.30 skulle jag vara hos en naprapat för att fixa min rygg, ska även dit nästa vecka!! Har även gjort go mat med lill pluppen som även åkte till jobbet just, Vi gjorde i alla fall kroketter med fläskfilé som låg i en form med smördeg och bea-sås :) Låter kanske konstigt men är jätte gott i alla fall! och sedan har vi bara sett på tv och spelat lite NHL 12 ! !  Ska snart sätta mig och spela lite mera, så snart Gumball 3000 med Erik och Macka är slut :)
Imorgon får man se vad som händer, kanske åka ner till stan igen eller om man tar en promenad, vi ser väl hur det blir, skriver mera i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar