torsdag 29 september 2011

fullt upp!!

Har gjort en hel del idag med både Peter och hans mamma :)
Vi klev upp gjorde oss klar och sedan brassade vi in till stan för att inhandla lite saker från clas ohlson, sedan vidare till Coop för in handling av mat (nu är det fullt i frysen med mat), sedan vidare och hämta Peters bil från mekonomen för att han har satt in motor- och kupé värmare, sedan en sväng hem för hämta lite mera saker till mig och Peter och sedan en sväng och tömma systers lägenhet på våra grejer sedan raka vägen till Mellansel för att Peter skulle jobba...
Då passade jag på att lämna en bil hos hans mamma så att hon kunde komma ut till huset och hjälpa till att fixa och dona, så vi har satt upp gardiner, städat och diskat, satt upp lite lampor och satt ut lite blommer (plast, annars dör dom x)) och så fick vi även sällskap av hennes mamma(Peters mormor) och sen har vi inte gjort så mkt mera, det blir att ta ner tapeter i helgen för till veckan blir det tapesering av hall/trapp, ska även in till stan för in handling av mera lampor och även så börjar hockeyträningarna..
Pappa ringde även idag och frågade mig om jag hade flyttat för han tycker att jag inte är hemma så mkt, konstigt då, har ju ingen bil så kan ju inte ta mig över allt, och sedan är man ju snäll och tar hand om systers katter, så man lär då hem till pappa till veckan, ska även dit i helgen för att städa toan, ska försöka att slänga grejer från mitt rum då med! så kanske han blir glad :D hehe, men ska ta och se på någon film eller nått som finns på datorn och hoppas på att Peter kommer hem snart :) hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar