fredag 18 september 2009

Fredag kväll !!

Och så vare kvällen då :)) Har varit hemma hos älsk och tagit det lungt och ätit gott :)) Ser ifram emot morgon dagen på ishallen med laget :)) Kommer att ha dert roligt där hoppas jag :)) Idag har det inte hänt mkt. skolan hade tre lektioner typ lr typ två XD sen vid halv ett vare skoljoggen ... vi gick 1.2 mil.. Jag Marthe och Caroline :)) Roligt hade vi det där i spåret , tog lite mer än en och en halv timme :P Snublade på en sten då , det händer ju alltid något när jag är i farten!!hehe.. *asgarv* Håller på att fixa lite musik på mobilen :)) Laddat ner Gagas cd the fame :D något gött :)) Men jah !! Kommer in en bild på mig och älsk oxå :)) tänkte att det var dags , nu när jag har min mobil och med en kamra som funkar :)) Men nu ska jag ta och göra annat innan det blir sängen om ett tag :)) Ska ju upp vid 7 i morgon för att vara i ishallen vid 8 :))


Dröm sött alla .. *Tingeling*


1 kommentar: