onsdag 16 september 2009

Onsdag!!

Jadu snart helg igen :) tiden går snabbt :)

Har inte hänt så himla mkt idag, har fått ett nytt namn för att jag är vigt som ett kylskåp XD Electrohelius lr något sånt XD haha .. Var i alla fall på skolan och jobbade gärnet idag ;) Sen slutet på dan var speciall idrott hockey ;D Och så har jag varit nere på byn och fixat nagelaksbortaging , ögonskugga , nya tuggumin och nässpray :D Och så har jag legat och myst med älsk :) och vi ska snart gå på hotellet och äta :)) Ska bli jävulst gott :)) Hoppas att vi gör något roligt nästa helg för då äre marknad och på Söndagen då hämtar mamma och anders mig för då åker vi till arlanda :D Läängtar :)) Har oxå skoljoggen på fredag :'( jag vill verkligen inte det !! och nästa fredag blir hockey ettorna fjollade :D läääängtar * :)

Men nu ska jag göra annat, tjingeling :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar