tisdag 15 september 2009

Tisdag !

Hello :)

Det har inte hänt så mkt på dom senaste dagarna, har lite läxa, inte roligt!
Har tränat lite , gjorde klart mina tester i dag i gymmet, gick väl bra, tog 37 kg i bänk klarade nästan 40 kg :o Hade friväning och där tog man 30 kg och i benpress tog vi 30 kg, det var väl lätt som en plätt lr inte ! hehe , Men jah !! Ska snart diska och laga lite mat lr om man ska göra det lite senare, men jah och så har man träning i kväll .. Missar idol :/ men kan se det på datorn sen.. Men jah !!
Fick vara ledig för rektorn när jag ska till USA med Mamma & Anders, då blire mkt shopping :)
Ska utrusta min garderob med snygga kläder och skor :D Längtar åker snart dit :)..
Men lär ta något och äta och jag lär skriva klart min natur som vi ska redovisa nästa vecka ;)

Tänkte att ni ville säkert ha ett kort på mig med mitt snygga hår :)
Men ska fixa det igen när jag kommer hem ifrån USA :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar